Zarządzanie
nieruchomościami

RACHMIX-ZARZĄDZANIE powstała w 2019 roku, przy czym jako właściciel firmy posiadam kilkunastoletnie doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami (ponad 13 lat zarządzałem zasobami Spółdzielni Mieszkaniowej XXX we Wrocławiu oraz ponad 5 lat zasobami Wspólnot Mieszkaniowych we Wrocławiu w ramach Spółdzielni Mieszkaniowej XXX we Wrocławiu oraz RACHMIX Biuro Rachunkowe) oraz licencję zawodową o nr 22360 w zakresie zarządzania nieruchomościami.

Oferta

Moja oferta skierowana jest do Wspólnot Mieszkaniowych oraz Spółdzielni Mieszkaniowych w zakresie:

  • prowadzenie dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu budowlanego), eksploatacyjnej, finansowo-księgowej i innej, w imieniu Wspólnoty,
  • prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną, zaliczek naliczonych i wpłaconych na pokrycie kosztów, a także rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej,
  • prowadzenie ewidencji kosztów dotyczących mediów dostarczanych do lokali, a także rozliczeń tych kosztów w podziale na każdy z lokali,
  • prowadzenie windykacji wszelkich wierzytelności Wspólnoty/Spółdzielni w stosunku do poszczególnych Członków Wspólnoty/Spółdzielni i osób trzecich,
  • zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
  • zapewnienie sprawnego działania istniejących instalacji i urządzeń związanych z użytkowaniem nieruchomości.
  • zapewnienie w uzgodnieniu z właściwą instytucją miejsca odbioru wszelkich odpadów i nieczystości stałych, a w szczególności odpadów komunalnych,
  • zapewnienie (w systemie zleconym) bezpieczeństwa w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
  • zapewnienie usuwanie awarii i jej skutków, bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej,
  • zapewnienie utrzymania w należytym porządku i czystości wszelkich pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali w nieruchomości oraz terenów zewnętrznych będących własnością wspólnoty i innych terenów znajdujących się we władaniu Wspólnoty/Spółdzielni,
  • zapewnienie Członkom Wspólnoty dostępu do dokumentów dotyczących ich lokali oraz części wspólnych nieruchomości Wspólnoty/Spółdzielni,
  • reprezentacja Wspólnoty/Spółdzielni w sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością wspólną oraz w stosunkach z poszczególnymi właścicielami lokali oraz przed sądami, organami administracji publicznej i innymi instytucjami w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomością wspólną,

oraz szereg innych czynności określanych szczegółowo w zawieranej umowie o zarządzanie nieruchomością.